Salı, Ağustos 02, 2016

Seyrüsefer Defteri 73



++ Bulantı (2015), Zeki D., oyunculuktan vazgeçmeli, rica etmeli, lütfen demeli (31 Temmuz). ++ Batman The Killing Joke (2016) beklentim düşüktü, yanılmamışım, vasat olmuş (30 Temmuz). ++ Acı Aşk (2009), iyi değilmiş (29 Temmuz). ++ Whisper of the Heart (1995) renkler nefis, yumuşak bir büyüme hikayesi, gerisi derin Japon muhafazakarlığı (28 Temmuz). ++ I am Wrath (2016) tipik sağcı - kanun koyucu film (27 Temmuz). ++ Gods of Egypt (2016) süper kahraman filmi havasında (26 Temmuz). ++Preacher Sea1 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (25 Temmuz). ++ Avril et Le Monde Truque (2015) Tardi uyarlaması animasyon, daha iyi olabilirmiş (24 Temmuz). ++ The Bigger Splash, Highsmith romanı gibi, mekân sıkışması, erkeklik patlaması, iki tık aşağıda kalmış potansiyelinin (23 Temmuz). ++ Truth (2015) tv haberciliği-gazetecilik filmlerinden, ilginç, derslerde gösterilebilir (22 Temmuz). ++ Crimson Peak (2015), Del Toro iştahıyla seyredildi, iddiasının karşılığını vermiyor (21 Temmuz). ++ Cell (2016) Stephen King kıyametlerinden, finali beklediğim gibi çıkmadı (20 Temmuz). ++ The Huntsman Winters War (2016) başarıyla anlatılmış klişe aksiyon (19 Temmuz). ++ Take me to the River (2015) küçük mesele-büyük mesele, güzel film olmuş (18 Temmuz). ++ IP Man 3, Kung-Fu Balesi sahneleri var, türünün insancıl örneklerinden (17 Temmuz). ++ Darbe günleri (15-16 Temmuz). ++ Brooklyn (2015), İrlandalı kızın Amerika serüveni, tv filmi havasında soap opera (14 Temmuz). ++ Jonathan Strange and Mr.Norrell Ep.3 ve 4'ü seyrettim (13 Temmuz). ++ Preacher Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (12 Temmuz). ++ Unsere Mütter, üç bölümlük Alman dizisiymiş, eh diyelim, Avrupa işi olduğu için daha fazla gerçekçilik bekliyordum (10-11 Temmuz). ++ Chappie, bana klişe bir BK geldi, sarmadı diyeyim (9 Temmuz). ++ Sarmaşık, mekâna sıkışan filmleri seviyorum (8 Temmuz). ++ Monsters (2010) fantastik değilmiş gibi duran fantastiği olan filmlerden, ne et ne balık (7 Temmuz). ++ Criminal (2016) devamını çekelim istemişler, öyle bir şey olmayacak (6 Temmuz). ++ Preacher Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (5 Temmuz).++ The Man Who Shot Liberty Valance (1962) İşte Amerika! hikâyesi (4 Temmuz). ++ Tuna ile The BFG'ye gittik, Dahl'dan çok Spielberg olmuş (3 Temmuz). ++Demolition esaslı film olmuş (2 Temmuz). ++ Hardcore Henry (2015) kamera kullanımı ilginç dediler, böyle oyunlar var, böyle film olmuyormuş örneği olabilir (1 Temmuz).




Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails